دریافت کد دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

من این وبلاگ را برای دوستداران بازی ساختم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد جواد فرزانه
14:8
جمعه 19 دی 1393

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

…:: نسخه فشرده شده Black Box اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

فوتبال حرفه ای یا Pro Evolution Soccer امسال با شعار “زمین از آن ماست” یا “The Pitch is Ours” وارد رقابت با رقیب دیرینه ی خود یعنی FIFA شده است. طبق آخرین اخبار بعد از نمایشگاه E3 2014، کونامی اطلاعاتی در رابطه با نسخه جدید و چند عکس منتشر کرده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اینبار کونامی سعی کرده هیجان و انعطاف پذیری رو به PES برگرداند تا بتواند بار دیگر مانند نسل گذشته یک شبیه سازی فوتبال همراه با هیجان و لذت رو ایجاد کند. طبق اطلاعات داده شده از طرف تیم توسعه بازی، اینبار بیشترین تغییرات در بخش مکانیزم شوت زدن و در مقابل آن دفاع از دروازه توسط دروازه بان صورت گرفته بطوری که کاملا واقع گرایانه به نظر برسد. سه عنصر کلیدی این سری که بیشترین تمرکز روی اون صورت گرفته است شامل:
هیجان در گل زنی:
سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه را خواهد داد تا به هر شکلی که دوست دارد به سمت دروازه یا هدف شوت بزند و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد خواهد کرد. در آن سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العمل های مختلفی از خودشان نشان خواهند داد که این نشانگر انیمیشن های بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی است.

این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

 

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

پاس نهایی:
بطور خلاصه می توان گفت توسط فیزیک جدید رفتار توپ در پاس های کوتاه بین بازیکنان طبیعی تر شده و در گیم پلی بازیباز بهتر میتواند توپ را کنترل کند0 ( منظور رفع مشکل پاس دادن و کنترل توپ در نسخه قبلی)
1 به 1:
آخرین عنصر کلیدی بازی که مجددا بازسازی شده که اینبار شما قادر خواهید بود تا علاوه بر کنترل توپ بهتر در بازی، در فضاهای خالی با توپ آنطور که در توانایی بازیکن هست مانور دهید و شاهد سیستم دریبلینگ بهتری باشید.

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

و اما پارامترهای فرعی بازی که به توضیح کلی و خلاصه آنها خواهیم پرداخت. پارامترهای فرعی بازی که کونامی به آنها اشاره کرده شامل:

Incredible Response Times
Full Pitch AI
Closest Control
Case for Defence
Behavioural Patterns
Poetry in Motion
Bring the Noise
Let There Be Light
PES ID
Balance of Play
Realistic Abilities

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

همانطور که در قبل اشاره کردیم، فیزیک جدید توپ باعث میشود توپ در موقعیت های مختلف رفتار مناسبی از خود نشان دهد و این امر در بهبود کنترل توپ کمک میکند. همچنین در PES 2015 هوش مصنوعی واقع گرایانه تری رو شاهد هستیم. با توجه به قدرت موتور FOX در دفاع کردن شما با چندین روش مواجهین و میتوانید از هر روشی که علاقه مندید برای مقابله با حملات تیم حریف استفاده کنید، قدرت دفاعی تیم شما بستگی به مدافعان شما و تصمیماتی که شما برای کنترل مدافعین میگیرید دارد. انیمیشن ها و سیستم های رفتاری بازی طبق گفته ی سازنگان از بیش از 1000 بازیکن در دنیا الگو برداری شده و دوباره بازسازی شده و همینطور انیمیشن های جدیدی مناسب تری را در این سری شاهد هستیم (منظور انیمیشن حرکت بازیکنان در موقعیتهای مختلف است) اینبار سعی شده جو یک استادیوم واقعی شبیه سازی شود و به همین دلیل حرکات تماشاچیان طبیعی تر و بیشتر از قبل شده تا حس یک استادیوم واقعی به بازیباز دست بدهد و همینطور نورپردازی بازی دچار تغییراتی شده تا زمان های مختلف با آب و هوای مختلف را بهتر نشان دهد. همچنین اینبار دوباره شاهد استایل های خاص بازیکنان مشهور در بازی هستیم مثل کریستیانو رونالدو یا مسی. و در آخر کونامی به وضعیت های آب و هوایی، لیگ های جدید و بهبود پیدا کردن مد های محبوب (Master League and Become A Legend) اشاره کرده و اینکه بصورت هفتگی برای بازی آپدیت هایی منتشر میشود که قدرت بازیکنان، ترکیب تمامی تیم های موجود در بازی بروز رسانی خواهد شد.

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 GHz (AMD Athlon Ⅱ X2 240 or equivalent processor)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1300 / Intel HD Graphics 2000 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible sound card

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

راهنمای نصب بازی:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
3 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
4 – پس از نصب نرم افزار، فایل Pro.Evolution.Soccer.2015.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
5 – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
6 – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
7 – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایل های PES2015.exe, steam_api.dll, steam_api.ini را در محل نصب بازی کپی نمایید.
9 – پس از کپی فایل ها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
10 – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا به صورت آنلاین آپدیت کنید.

.:: نسخه کامل RELOADED ::.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.


.:: بخش چهارم ::.



——————————

توجه:
ضمن پوزش از کاربران محترم در بررسی های انجام شده نسخه Black Box این بازی دارای مشکل کرش شدن در هنگام نصب می باشد و به دلیل عدم پاسخگویی از سوی انتشار دهنده ی این نسخه، لینک های دانلود آن از پست حذف گردید. نسخه پیشنهادی ما همان نسخه Reloaded می باشد.


تعداد بازدید از این مطلب: 612
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ورزشی , HD , ,
بازدید : 612

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









کدام از بازی های زیر بهترین بازی هستند؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به دانلود بازی های کامپیوتری و اندرویدی توپ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر